My day!

Hellu!

Då sitter man här som vanligt på natten ..
Finns inte mkt annat att göra än att sova egentligen..
Men hur ska det gå när man inte kan sova?
Jag sitter och väntar på att Jag ska bli trött nämmligen..
Så Jag kan gå och lägga mig och vakna upp till en ny dag.
Nätter är det jobbigaste Jag vet.. då är man så ensam på något sätt.
Kanske bara är Jag som känner så .. men så är det iaf!
Känner mig så ensam så det inte är sant .. och tankarna går runt i skallen.

Vad har Jag gjort idag då?
Jag vaknade av att Veronica ringde mig klockan 11..
Jävlar vad trött Jag var ..
Men Jag hade faktiskt sagt till henne att hon skulle ringa när hon vakna.
Hon vaknade egentligen ännu tidigare och tänkte ringa och jävlas med mig...
Men snäll som hon väldigt sällan är så vänta hon tills klockan slog 11.
Nä, min lilla brutt-kusin är alltid snäll mot mig :)
Sen efter det samtalet så gjorde Jag mig i ordning och åkte till henne.
När Jag väl kommer dit så stor städade hon duktig som hon e :P
Jag bara kollade på.. fan, så fort Jag kollade på henne svettades Jag....
Så jävla jobbigt såg det ut .. orka.

Ibland är Jag så jävla glad att Jag fortfarande bor hemma ..
Hade aldrig pallat tvätta och sån skit ..
Det får morsan göra ett tag till ...
Nää, när Jag är klar med lernia och har fått ett bra jobb då börjar Jag söka lägenhet.
Ska bli så jävla skönt va .. att få sitt lilla egna.
Ingen som tjötar om något .. Jag kan göra precis vad Jag vill .. När Jag vill!
Jag ska ha världens snyggaste lägenhet haha..
Veronica och morsan får hjälpa mig med inredningen.

Sen har Jag väl inte gjort så mkt mer idag ..

Imorn så ska Jag träffa..... Veronica!
Haha, daaah, vem kunde inte lista ut det lixom .. Shit Maj-Britt typ :P


(
För er som e lite efterblivna så kan man klicka på bilderna så att dom blir större)

"Jag" när Jag ZzZzover som sköönast,
   innan Veronica ringer och väcker mig
  (Lite håriga ben dock)


Ett eget hem :o)


"Veronica" storstädar


Så då tackar Jag för mig och sätter en liten punkt precis här
--->.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0