Tänk alla gånger ...

Tänk alla gånger som man märker att
Att alla tjänster man gör för andra inte hjälper alls
Tänk alla gånger som vänner sagt
Att du, bara Du är den bästa dom haft

Dom vill ditt bästa med allt och dom vill hjälpa dig fram,
Men när du verkligen behöver får du ingen hjälp alls
Nej du får ingen hjälp alls

Tänk alla gånger Jag suttit med gråten i min hals
Gått ner i depressioner, då mår man kasst
De gånger jag inte har stått för det Jag lovat
Vänt kappan efter vinden i hopp om att allt ska ordna sig

Tänk alla gånger jag suttit hemma
Istället för att hänga med så kallade vänner på fester
Ensamma hemmakvällar med mig själv och ingen annan
Fast i sällskap med mina tankar lät Jag timmar vandra

Tänk alla gånger Jag ångrar saker Jag sagt
Ord som kommit ut i all hast när jag talat för snabbt
Gånger Jag sårat andra utan att mena det
Jag ber om ursäkt nu, förlåt men Jag menar det

Har mindre vänner nu än då
Tänker ofta på de gånger gänget softa, längtar
Torkar tåren efter alla det där dumma gångerna
Som jag fått mitt hjärta krossat
Och alla de som bara varit vän på låtsas

Tänk alla gånger som kärleken satt mig rakt i skit
Tänk alla gånger som Jag ärligt tänkt att ta mitt liv
Tänk dig en värld som rasar
Tänk dig människor Jag älskat, lärt mig hata
Tänk alla gånger som Jag varit ensam
Tänk alla gånger som Jag stannat kvar och väntat
Tänk dig ett liv i tårar, när man blivit sårad

Tänk alla gånger som dom sagt att dom ska hjälpa mig
Sagt att dom ska älska mig, vad hade Jag förväntat mig
Men saker blev som dom blev, mina problem
Blev saker som förändrat, det som fått mig att le

Tänk alla gånger som Jag skrikigt på mamma
För att ett liv som dom andra är något Jag alltid strävat efter
Men dessa jävla nätter utav ensamhet och ångest
Har känt den flera gånger

Tänk alla gånger som Jag saknat någon att hålla om
Men somnat ensam, trasig, precis som vanligt
Jag har gråtit, tänkt på stunder då jag varit kär
Och alla gånger som Jag drömt att du var här

Tänk alla gånger som Jag hatat min far
Men dina nyktra stunder är faktiskt allt Jag behöver
Och pappa Jag är stolt för Jag vet att du försöker

Tänk alla gånger som Jag gett ut mig själv
Vill låta gånger Jag mår dåligt, men inte orkat gråta
Dagar Jag tänkt på det hatet som getts
Som har dragit ner mig själv på det mest magiska sätt

Tänk alla gånger som Jag sett min mamma gråta
Efter att dom har bråkat om något fjantigt
Det här är ingen saga, det här är min sanning

Tänk alla gånger som Jag suttit där själv
Och gråtit tårar för ett helt liv, fast under en kväll
Alla stunder Jag själv, bett om under och hjälp
Jag ser tillbaka på allt idag och inser vad som kunde hänt

Tänk alla gånger som Jag sett min mamma gråta
För att jag brutit det jag lovat
Tänk alla gånger som Jag inte sett en framtid
Det här är ingen saga, det här är min sanning


Kommentarer
Postat av: Elin

HAAHHAAHAHAH DOM I ANSIKTET! LOVE<3



Ååh fan vad jag vill äta glass nu. Synd att man är helt pank. WHY DID YOU TEMPT ME?!



Haha mjo de var en hel del sexiga grejer du dömde honom för ^-^

Hahahaa nej , ta inte livet av dig, there's plenty of God for everyone!

2009-04-23 @ 12:43:14
URL: http://mynameisgolden.blogg.se/
Postat av: Denise

du e tung på att skriiva mariina !!!

2009-06-08 @ 01:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0