Från Påsklov till Skola :/

Hej!

Här sitter Jag och är lite smått förbannad...
Hade skrivit ett riktigt långt inlägg så råkade Jag trycka på ngt så försvann hela skiten ..
Helvete också, Haha Jag heter Marina och har kort stubin men Jag försöker så gott Jag kan!

Ja, klockan är nu 01.47 och Marina skulle lagt sig klockan 22 idag..
Men hon var inte trött .. för hon hade somnat runt 19.30 framför tvn ..
Hon vaknade 21.18 när hennes älskade kusin Veronica ringde ..
Där har ni förklaringen till varför Jag inte är trött!
Men det var tur att Veronica ringde där ..
För annars hade Jag vaknat ännu senare och inte kunnat sova på hela natten kanske.
Ibland är hon allt bra att ha Veronica :P

Anledningen till att Jag var så trött var nog för att hade varit ute och powerwalkat med Tereza.
Helvete vad Jag hatar uppförsbackar .. Men det får man ta :P
Kul är det iaf att så många säger att det ser ut som Jag gått ner i vikt... Jag försöker iaf.
Jag och Veronica har skakat hand på att vi inte ska äta skräp ..
Men att vi får unna oss ngt gott en dag i veckan, vilket blir Lördagar då!
En dag ska Jag ha en riktig heting kropp haha .. That's my dream iaf!

När vi kom tillbaka så var Jag sååå trött .. och säg ett ställe Jag INTE svettades på haha
Så Jag gick hem och slängde mig in i duschen ..
Sen la Jag mig i sängen och kolla på The Hills sen Vänner och sen tror Jag att det var där någonstans Jag somna.
För Jag minns att Jag blev jävligt trött ett tag där när Jag tittade på de goa gänget :P

Imon börjar skolan igen ...
Det är verkligen inte bra att Jag sitter här klockan 2 på natten ..
Jag kommer aldrig komma upp imorn, Fan ta mig att Jag somna förut!
Nu är det skööööna underbara påsklovet över för min del ..
Jag börjar 8.00 imorn .. fy fan!
Engelska B blir det direkt på morgonen .. Jag kommer nog köra i det ämnet med ...
Inte för att Jag suger på Engelska .. Jag är grym .. det vet alla haha ..
Men Jag har varit lite slö och sovit bort dom lektionerna ett tag .. vi får se vad min käre lärare Richard säger!

Om vi återgår till min Påsk-helg så var den grymt bra!
Det började med att Jag vaknade tidigt på Påskafton
för att hjälpa Veronica-Bruttan att tvätta hennes bil "Bruttan/Bettan" ..
Vädret ska vi ju inte klaga på säger Jag bara!!
Sen efter biltvättningen åkte vi till Sirius där resten av släkten var ..
Helt plötsligt får vi reda på att vi ska åka till min kusin Larsa (Veronicas storebrorsa) och grilla i Sjövik.
Han ville också att jag skulle ta med mig Chanel så att hon och hennes pappa Caesar kunde leka med varandra.
Det var Larsa som ägde Chanel först, sen kom hon till mig :o)
Så Jag gick hem och fixade mig sen plockade Veronica upp mig ..
Vi satt där och åt gott och hade allmänt trevligt ..
Lite Sunny Beach minnen blev det också haha
Chanel hade nog också trevligt när hon och Caesar sprang runt i trädgården ...
Men Jag antar att hon blundar för stunderna när hennes pappa försökte sätta på henne ..
Haha, hon har nämligen börjar löpa nu .. min lilla bebis har blivit stor.

Dagen efter, Påskdagen antar Jag att det heter?! Så åkte vi till Veronica-Bruttans kompis i KB.
Han bor i ett litet hus i Bushen hahaha!
Där grillade vi och hade vattenkrig .. Jag och Veronica va inte med på det .. men vi blev blöta endå haha!
Amanda älskade det .. lilla sötisen!
Jag brände mig i ansiktet också .. Veronica påpekade det hela tiden att Jag var röd ..
Men Jag brydde mig inte så mkt ..
Men när Jag kom hem den kvällen var Jag varm ..... och röd som en tomat!
Men när det går in blir Jag alltid brun .. och det är ju bra .. :P ...

Nä Nu får Jag gå och lägga mig.. Så att Jag inte försover mig.
Veronica skulle komma förbi skolan imorn och hämta lite saker ...
Och är inte Jag där så knockar hon mig .. hahaha min lilla brutta!

God natt då !

Grillning - Det är det som väcker sommar känslorna till liv!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0