Är hos kusinen!

Hallu,
Sitter just nu hemma hos min kusin Veronica :)
Hon städar och håller på halv 1 på natten, men vi e ju som vi e :P
Jag brukar också få för mig att storstäda mitt natten ibland.
Jag ska iaf sova här.. Vi tänkte träna imorn vid 7 .. Men hon mår inte så bra just nu.
Hon mår illa och så igen .. stackarn !!
Så vi får se hur det blir med det, sen ska Jg iaf till skolan börjar 10.30 och ska ha Biologi till 12.30 ..
Får se vad som händer efteråt .. Det händer nog något skoj får man hoppas!

Jag satt och kollade på tv alldeles nyss, men kom på att Jag har en blogg att sköta :P
Det var ändå skit på Tv ändå ..
Idag var Jag i skolan iaf .. det var trevligt .. Veronica kom och hämta mig när Jag sluta ..
Vi åkte och uträtt lite ärenden som hon behövde göra :D
Sen åkte vi hem till hennes mor, min faster då alltså! Käka lite mat och hade allmänt trevligt haha.
Stööööörd Jag eeee :P
Sen har det väl inte hänt så mkt mer och Jag orkar ändå inte skriva mer ..
Så ni får vänta tills imorn ..
Ni är dåliga på att ge kommentarer ... i behöver inte skriva så mkt i kommentaren ..
Men Jag vill gärna veta vilka som läser .. skulle vara kul ..
Så skriv gärna namn så Jag vet vilka ni e :D

Peace !


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja du Lilla söta Marina!!!!



Det är väl dags att din underbara kusin ska kommentera dia blogg här då jaaaa.....



Måste erkänna att du är väldigt duktig på att skriva!! OM MIG!!! HAHAHAHAHAHA...

Det är väl både positivt och negativt... magsjuka lixom Mc Donalds mat hallååååååå eller hahahahahaha... Ja ja jag fick mig ett skratt i allafall... Just nu sitter du på skolan och har ditt favvoämne Biologiiiii!! Yeah!! Blommor och bin i samband med celldelning hahahahahahaha

Vi ses snart igen

2009-03-10 @ 10:59:05
Postat av: Bruttan Själv ;o)

Ja du Lilla söta Veronica!!!!



Tyckte änna att det var dags att min underbara kusin kommenterade min blogg här då jaaaa....



Självklart är Jag duktig på att skriva,

Alltid varit!!!

Men det e la klart att Jag är väldigt duktig på att skriva om dig HAHAHAHAHAHAHA...

Jag är med dig varje dag så då får Du ta att Jag skriver om Magsjuka och Mcdonalds mat, Hallååååååååå eller hahahahaha... Jag fick mig också ett gott skratt nu i allafall...

Ja för fan, Biologi is tha shit for fuck sake.. YEAH! Hahaha blommor och bin är Jag grym på .. Celldelning är en annan femma :P

Hahahahahahaha.

Klart vi ses, det gör vi alltid :D

Nu vet Jag att du läser hahaha

2009-03-10 @ 17:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0