Ointressanta saker!

Tja!

Jag har fan inte så mkt att skriva känner Jag.
Har inte hänt så mkt faktiskt..
Jag är hos ... Ja ni kan väl redan gissa det :P Veronica ja! Hahaha
Vi gör inte så mkt sitter och kollar på sweet sixteen på mtv..
Trevligt värre iaf för ungdomarna som kan få det dom pekar på, om det ändå vore så enkelt!
Men Jag går i skolan och fär 2500 i månaden..
Får söka ett jobb snart känner Jag .. saknar tiden när Jag hade cash på kontot :P
Idag har Jag varit i skolan och haft Historia A ..
Vi läste om Franska revolutionen och Napoleon .. Ska ha prov om det nästa vecka!
Vi får la se hur det går haha .. MVG såklart!
Jag började 8.15 och slutade 10.15 .. Sen åkte Jag direkt till Veronica haha ..
Har varit här sen dess, Man kan typ tro att Jag bor här!
Fast Jag betalar ingen hyra, får la börja med det snart hahahahahahahahahaha
Eller vad tycker Du Verran? Det låter väl bra? Jag betalar hälften!
Men det går inte.. inte med mina 2500 i månaden .. men Jag ska skaffa ett jobb Jag lovar!

Ja va ska man säga mer?
Ingen aning faktiskt !
Så Jag sätter en punkt här.

Kommentarer
Postat av: ANONYM

Jag måste bara säga att din syster Veronica är råhet. Vilken kropp, Vilka ögon, Vilken mun. Veronica vill du bli min fru?



Marina, Jag har en lille-bror till dig!



2009-03-12 @ 22:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0