Godmorgon

Godmorgon godmorgon!

Jag vaknade nyss, Eller aa för 20 min sen,
Ställde klockan på 10.00 igår kväll, Så att Jag inte är uppe halva natten igen.
Hatar när man vänder på dygnet så!
Så nu är Jag skit trött och var skit trött också....
Imorse alltså, Klockan 06 någonting får Jag ett sms från Veronica...
Hon ville mig något haha, Samma sms fick Jag igen klockan 07 någonting..
Synd att Jag bytte sms signal från Bruttan som blev styckmördad till standarden :-/
Men Jag fick tag i henne ändå, Nu klockan 10.00 alltså!

Påtal om trött så hade Jag en as strange dröm i natt ...
Jag pluggade på Komvux och gick i Bergsjöskolan samtidigt ....
Jag fick 2500:- i månaden för att Jag pluggade på Komvux,
Jag 1250:- i studiebidrag för att Jag pluggade i grundskolan samtidigt.
Nu var bara de stora problemet: HUR SKA JAG PASSA IN LEKTIONERNA?
Hahahaha shit, snacka om en stressad dröm!
För det första ligger Komvux a.k.a Lernia vid Svingeln,
För det andra så gick Jag "heltd" på Bergsjöskolan....
Hmm...
Sen mitt upp i allt blev Jag gravid .. shit alltså!
Men Jag visste inte vem Pappan va ... Asså snacka om jobbiga drömmar!
Och Jag visste inte om Jag ville behålla det eller inte ..

Jag pratade med Veronica om det som inte verkade bry sig så mkt ändå.....
Hon oljade sina möbler när Jag berättade det och bad om råd ..
Det ända hon sa var att Jag skulle behålla det!
Sen snackade Jag med EmmaBackensfritidsgård om det.
Hon sa att Jag bestämmer själv hur Jag ska göra med barnet.

Jag bestämde mig för att behålla det!

Magen hade vuxit rejält och nu började bebisen sparka.. SHIT!
Jag blev osäker och ville göra abort ...
(Med tanke på hur långt Jag kommit i drömmen var det nog försent)
Kände mig verkligen inte mogen eller redo
Men samtidigt tänkte Jag:
Kunde Veronica så kan Jag ....
Hahaha helt sjukt, drömmen var så verklig ...
Och mitt under allt fick morsan reda på detta och fråga ut mig vem pappan var,
Samtidigt som Jag skulle på lektion i både Bergsjöskolan och på Lernia ...
Sen ringde min väckarklocka!

Hahahaha inte konstigt att Jag är trött egentligen!!

Nu ska Bruttan äta frukost, är så sjukt hungrig vilket Jag aldrig är på morgonen annars!
Sen ska hon ut med sin hund Chanel och sen blir det duschen tänkte Jag!
Vi får la se vad som händer idag,
Det är något Jag inte kan svara på nu!
Jag är en sån person som nästan aldrig bestämmer saker ..
Jag är den som Goes with the flow, Haha

Bye!
 +  + = ORKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0