Anonyma personen gillar Vi inte :P

Hejsan!

Vill bara börja inlägget till den ANONYMA personen,
Antar att det är Du som kommenterat ett annat inlägg innan också, Eftersom att det inte står något namn.
Veronica är min kusin inte min syster, Antar att Du trodde det eftersom att Jag skrev att hon är som min syster!
Men det var väl roligt att Du tycker om min kusin haha, vad ska Jag säga lixom??
Jag kan inte tala för henne, läser hon det kanske hon svara eller så kanske hon dissar dig helt, Haha!
Och då ger Jag en hälsning till Lille brorsan, din alltså! Samma kommentar som Jag ger till alla:
Sorry, I'm not into guys right now, I'm bisexual and for the moment I look for a girl!
Maybe I allready got one, You don't know, But I know!

Men iaf, snälla skriv vilka Ni är i kommentarerna.


Ja, vad har hänt idag?
Klockan ringde 07.20 .. Jag gick upp och bäddade sängen, klädde på mig och fixade mig.
Det var så gött, När Jag är hemma måste Jag gå upp 06.30 För att ta spårvagnen 07.10...
Men när Jag sover hos Veronica kan Jag ta bussen 07.55.
Började 08.10 today nämligen, skulle ha English B ! Värsta sovmorgonen fick Jag egentligen.

Igår tvingade Veronica mig att plugga direkt efter inlägget Jag skrev här igår.
Hon vet nämligen om att Jag har prov nästa vecka,
Hon vet nämligen om att Jag är lat också och att Jag alltid tar fram böckerna i sista stund,
Hon känner mig väldigt bra vid det här laget, som både är negativt och posetivt, Hahaha.
Så då var det bara att lyssna på Veronica, Gör man inte det så kan det säkert hända en olycka ...
Med mig alltså... Hon är livsfarlig när hon är arg! :P
Men när Jag hade läst några sidor blev Jag helt plötsligt "trött"
(Jag både såg och hörde att hon kolla på Sex And The City)
Jag brukar alltid kolla på de, även om det är gamla avsnitt!
Så då sa Jag till henne att Jag bara skulle ut på balkongen och ta luft för att Jag var varm...
Då säger hon: Aa hjärnan kokar väl på dig nu..
Så stååår Jag där en stund medans hon stoppar om Amanda och stänger av tvn som hon hade somnat framför.
Helt plötsligt kommer hon och säger: Tror Du inte Jag fattar att Du står där för att kunna kolla på Sex And The City?
-Hahahahahahahaha Öh, Nääääää
Det är helt sjukt hur hon kunde lista ut det! Daaah!
Men då sa Jag att Jag verkligen inte orkade mer då sa hon:
Duuuu går och sätter dig NUUUUUUUUU!!!
Jag klagade tillbaka men tillslut var det bara att gå och sätta sig igen efter mycket om och men och plugga haha!

Det med att Jag sa att det både är negativt och posetivt att hon känner mig så bra ..
Jag tar tillbaka det, det är bara posetivt!
Utan henne hade Jag aldrig pluggat dom sidorna, både igår och idag !!!

Sen har Jag inte gjort så mkt mer Idag...
Bara pluggat, fixat mina naglar...
Nagelbanden var så torra att det blev sår och skit ..
Så Jag tog nagelbalsam och nagelbandsolja!
Nu ser dom helt nya ut hahaha, känns bra faktiskt!
Imorn är det Fredag och Marina är ledig från skolan ...
Får la se om Veronica ringer mig imorn efter biljettförsäljningen,
Kanske kan vi hitta på ngt mysigt?!
Slänger in lite bilder!

När Veronica ser ut såhär,
Då ska man låta henne vara! Annars bli hon Djävulen själv!



Men oftast (alltid) är hon go mot mig!
Hon kommer alltid att vara min goa, underbara, snälla och störda kusin!
Min bästa vän helt enkelt, finns ingen som henne, Älskar dig starkt!



Och Jag är alltid lika go mot henne,
Men ibland blir Jag för jobbig tycker hon, När Jag jävlas med henne!
Men Jag vet att Du älskar mig lika mycket ändå,
Även fast Du kallar mig EFTERBLIVEN och får skälla på mig ibland!



Här har vi mitt underbara kusin barn Amanda,
Veronicas flicka, Älskar henne sååå mkt!
Här har Jag klätt ut henne i mina arbetskläder från Mcdonalds!
Ni vill inte veta hur hon klädde ut mig ............



...........Men det får ni ändå,
Så här blev iaf resultatet, Hahaha.
När Jag är tillsammans med Amanda.
Blir Jag som en 6åring igen, och det älskar Jag!

Kommentarer
Postat av: ANONYM

Hej.

Jag trodde hon var din stora syster,

Det är något i ansiktet som gör er lika även om Du har bruna ögon och hon blåa.

Förlåt att Jag trodde det.



2009-03-12 @ 23:59:59
Postat av: Bruttan själv ;)

Namn sa Jag ju!!!!!!

Okej, Nej det e lungt om Du trodde det!

Kan vara för att våra föräldrar e syskon, vi e kusiner!!!!

Jag ser då inga likheter iaf haha,

Hon är fin och Jag är ful!





2009-03-13 @ 00:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0