Min lilla boll + Städning

Tjenare Tjenare!

Jag vaknade för 1 timma sen ungefär, då var klockan 10.30.
Det var längesen Jag sov i så många timmar.
Jag kom hem från Veronica vid 22 ungefär och kollade på tv, orkade inte sitta vid datorn igår kväll (mirakel)
Sista gången Jag tittade på klockan var den 23.30, tittade på A shoot at love with Tila Tequila.
Sen somnade Jag.. Vaknade till på morgonen då var klockan 06.30 .. Men Jag fortsatte att sova.
Känns skönt att ha sovit några timmar och att ha gått och lagt sig en normal tid...
Annars lägger Jag mig vid 03.00 kanske senare .. vem vet :P

Men igår kom Veronica och plocka upp mig iaf, trevligt värre, Hahahaha.
Jag säger så här Veronica:
"Som en boll kommer Du tillbaks till Mig, Komsi komsi!"
Jag dööööör!

Hon, min faster, (Veronicas mor) Mikaela, min kusins (Veronicas lillebror) flickvän och lilla Amanda hade varit och storhandlat.
Vi åkte hem till min faster en stund.
Sen vid 16.30 åkte vi och titta på en lägenhet, Det var Veronica som skulle titta, vi följde bara med :)
Jag hoppas att hon får den, då kan Jag hem till henne igen.. slippa ta bussjäveln :P
Så slipper hon köra mig haha.
Jag säger helt enkelt som Veronica sa igår:
-Då kanske vi blir grannar :D
Så det Jag kan göra är att hålla tummarna. Lägenheten var jävligt fin måste Jag säga :D

Vad händer idag då?
Ingen jävla aning, Veronica jobbar .. TROR JAG??... har för mig det iaf.
Har inte så mkt vänner nu för tiden ..
Men det har Jag valt själv faktiskt... Vill inte ha falska människor i mitt liv,
Som hugger mig i ryggen så fort Jag inte ser.
Så då blir det bara Veronica typ, Men Jag klagar inte :o).

Jag vet att Jag måste städa mitt rum, för det ser ut som ett jävla bombnedslag där inne.
Massa kläder överallt och annat bråte, haha.
Jag är ju inte 15 längre .. kanske är dags att ha lite rent i sitt rum då ??? :P
Jag brukar faktiskt ha väldigt rent där inne ... så en slarver är Jag inte ..
Bara vissa dagar när man inte orkar .. Men hur jobbig är det egentligen att lägga kläderna i tvätten??
Vissa dagar slänger Jag dom bara där Jag står .. LATMASK!

Så städa mitt rum ska Jag iaf göra ... Haha.

Så då önskar Jag alla en bra dag i det fina vädret :P

Bye!

Mitt "rum"  Nä, riktigt så illa e de inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0