Tja!

Inte så många läsare ---> Marina tappar suget att skriva ---> Färre blogg inlägg!
Taskigt mot er som läser kanske, men ibland tappar man helt enkelt suget.
Men då får ni ta mig fan göra reklam för min blogg!!!!!

Vad händer då?
Inte ett skit faktiskt. Allt på kärleksfronten är super, men ändå är Jag förrvirrad!
Vad vill Jag? Vad vill Marina? Vill Jag ha ett seriöst förhållande nu? Eller vill Jag bara ha kul, vara fri?
Vi får se, Jag har all tid i världen att tänka på de, om inte Jag dör imorn eller om tjejen Jag träffar inte orkar vänta...

Ja, för er som inte vet så skriver Jag rätt mycket texter i min ensamhet :P
Vad deprimerande det lät, men Jag skriver när Jag är ensam iaf!
Jag vill antingen bli något inom musiken eller i skådespelar branchen :D
Jag ska ha en träff med en producent imorn kl 17.30 .. Helt kul!
Samtidigt som min fega sida kommer fram och Jag blir helt stel :P
Men Jojo säger att Jag inte ska vara nervös, Hon och Han är likadana typ ..
Och Jojo trivs Jag med :o) Har kännt henne sen Jag var 9år typ alltså i 12år.
Det går nog skitbra det där ... Jag hoppas det .. annars får Jag hitta nya lösningar :D
Tänka posetiv måste man göra ibland, annars går allt skit!
Det är något Jag måste bli bättre på, för allt går skit hela tiden bara för att Jag är så negativ till allt.

På Torsdag ska Jag på Naturhistoriska muséet, med biologin i skolan.
Man fick väldigt gärna ta med sig sina små syskon.
Nu har inte Jag några småsyskon, men Amanda finns! Tänkte på henne direkt när Carl (läraren) sa det.
Jag får helt enkelt säga att hon e min lillasyster eller ngt.
Ibland känns det som att Jag är närmare henne, att hon inte bara är mitt kusinbarn, att Jag är hennes moster eller ngt!
Min lilla sötnos!!!
Så när Carl sa detta messade Jag Veronica direkt för att se om det var okej.
Amanda ville jätte gärna följa med på Torsdag, Jag tycker det ska bli skit kul!
Jag älskar barn och Jag älskar henne och Jag älskar att göra saker tillsammans med henne :D
Så det ska bli kul ... :D I helgen lekte Jag faktiskt i sandlådan med henne tro det eller ej!
Då säger Amanda:
Hade mamma sett dig nu hade hon trott att du va klok (att Jag inte var klok menar hon :P)
Men då sa Jag: Aa, men Amanda vet du vad, Man ska vara barn så länge man kan. Kom ihåg det, strunta i vad alla andra säger :o)
Då sa hon: Aa okej, Jag struntar i det också! Nu är Jag snart framma i kina (Jag hade sagt att man kommer dit om man gräver jätte långt i sanden, Haha)

Ingen annan lärare hade sagt att man fick ta med sig småsyskon...
Men Carl han är speciell, han är homosexuell haha och jätte söööt....
Pratar så där feminimt och har luggen på sne och blåser lite snyggt på den när den hamnar för ögonen.
Han är nog 45 eller ngt, inte en sån där ung bög man brukar se på tv ...
Det är därför han är så söööt ... man hör alla prata om han i korridorerna i skolan haha.
När man kommer för sen så ler han bara och säger: Heeej!
Hahahaha, ibland kan man inte hålla sig för skratt, men han bara skrattar tillbaka då.
Bästa läraren ever!

Nu ska Jag faktiskt inte skriva mer, har prov imorn.
Så Jag ska inte sova någonting i natt .. helt ärligt alltså!
För här siktas det på MVG!

Natti till er som ska sova!

 Amanda, Haha sååå söööt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Heej gumman, fick precis reda på av din bror att du bloggar, fan va kul!

Du e så skön i dina uttryck, haha sötis.

Ha de bäst å låt inte NÅGON trampa på dig, de finns tyvärr många svaga människor som måste trampa på andra för att må bättre själva. Hoppas vi ses snart. Puss å kram Linda (brorsans fru;))

2009-03-25 @ 22:03:55
Postat av: Bruttan själv ;o)

Nämen tjenare Linda :D

Aa inte fan vet Jag hur han vet det haha.

Men det var väl kul med ännu en läsare hehe.

Jag är nog väldigt bra på att uttrycka mig.

Många säger det iaf, det e nog drf Jag skriver så mkt texter.

Jag lät många trampa på mig förr,

Men Jag tror Jag växt väldigt mycket som person det senaste året.

Klart vi ses snart :) det är bara att komma hem.

Puss och kram.

Som du läste så älskar Jag barn, skulle väldigt gärna vilja bli faster hahahaha

2009-04-07 @ 03:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0